31.3.21

Поплъзновение

Ако бях със 15 години по-млад,

Ако бях по-висок с 8 инча,

Ако вместо закръглен и мъхест тумбак,

Имах плосък корем ('баси кича!)

 

Ако имах талант на добър рисувач,

на джуджета, гиганти и амазонки,

щеше нощем да ме сънуваш със страст,

да ми пращаш целувки и сладки муцунки.

 

Но не съм. Аз съм просто драскач.

Но пък зрял (затова - саркастичен).

С две деца покрай мен - свирен мач.

Как такъв като мен да обичаш?

 

Уморен. Недоспал. "Стар коцкар" -

зад гърба ми така ме наричаш,

и вулгарна твърдиш, че е моята страст,

неспособен съм, мислиш, да те обичам. 

 

Ако бях... Но не съм. И не бях.

Обичта си ти дадох наивно. Изцяло.

"Поплъзновение"? Сигурно. Да. Смъртен грях -

но не спирам да мисля за твоето тяло.

 

Ето тайната: ти си душевен покой.

Искам гушната с часове да те обичам.

"Поплъзновение", "вулгарен, "коцкар" -

о, Любов, май тотално си сбъркала пича.


София, 31/03/2021

Няма коментари:

Публикуване на коментар